close
Artist:James Blunt
Album:Back To Bedlam
Song:Goodbye My Lover

聽過You're Beautiful的朋友們,一定對於Jame Blunt那乾啞獨特的聲音印象深刻。聽他的歌,有一種直達靈魂深處的感覺。
***中外傳媒一致推薦***
『一位重要且有才華的歌手已來臨』…Q雜誌 ****
『充滿深度的現代音樂英雄』…Amazon UK網站
『James Blunt製造愛的氣息而不是戰爭』…Guardian
『一張充滿溫柔與親蜜感的作品』…Timeout
更多內容和試聽在博客來音樂館>詹姆仕‧布朗特 / 不安於室 James Blunt / Back To Bedlam
Did I disappoint you or let you down? 我是否讓你失望, 讓你對我失去信心?
Should I be feeling guilty or let the judges frown? 我應該感到罪惡或是讓審判們皺眉?
'Cause I saw the end before we'd begun, 因為我在我們還未開始之前就看到結束
Yes I saw you were blinded and I knew I had won. 是的, 我看到你因愛盲目, 而我贏得勝利
So I took what's mine by eternal right. 所以我在永恆的光芒中帶走屬於我的
Took your soul out into the night. 將你的靈魂帶進黑夜
It may be over but it won't stop there, 這段情也許結束了但是它不會在那裡停下
I am here for you if you'd only care. 如果你在乎的話, 我會在這裡等你
You touched my heart you touched my soul. 你觸動我的心和靈魂
You changed my life and all my goals. 你改變我的生命和我所有的目標理想
And love is blind and that I knew when, 愛是盲目的 那時候我才懂
My heart was blinded by you. 我的心被你所蒙蔽
I've kissed your lips and held your head. 我吻過你的唇 牽過你的手
Shared your dreams and shared your bed. 同床共枕的分享過你的夢
I know you well, I know your smell. 我懂你 我認得你的味道
I've been addicted to you. 我曾如此為你癡狂

Goodbye my lover. 再見我的愛人
Goodbye my friend. 再見我的朋友
You have been the one. 你曾經是唯一
You have been the one for me. 你曾經是我的唯一
I am a dreamer but when I wake, 我是個愛編織夢的人, 但當我醒來時
You can't break my spirit - it's my dreams you take. 你無法擊敗我的靈魂, 你帶走的是我的夢

And as you move on, remember me, 當你離開之後 請記得我
Remember us and all we used to be記得我們所有的過往
I've seen you cry, I've seen you smile. 我看過你哭 看過你微笑
I've watched you sleeping for a while. 看過你熟睡的面龐
I'd be the father of your child. 我願當你小孩的父親
I'd spend a lifetime with you. 我願花一生伴著你
I know your fears and you know mine. 我倆互相知道對方的恐懼
We've had our doubts but now we're fine, 我們曾徬徨過 但我們現在過得不錯
And I love you, I swear that's true. 我愛你 我發誓這是真的
I cannot live without you. 沒有你我無法獨活

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
And I still hold your hand in mine. 而我還是將你的手緊握著
In mine when I'm asleep. 在我沉睡的時候
And I will bear my soul in time, 我會及時忍受著靈魂的痛楚
When I'm kneeling at your feet. 當我跪倒在你膝下

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow. 我如此的空洞 baby, 我是如此的空洞
I'm so, I'm so, I'm so hollow. 沒有你 我是如此的空洞


相關歌詞>>>>>[James Blunt /You're Beautiful].*。*.*
arrow
arrow
    全站熱搜

    atalanta 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()